Pogoji prodaje
Prestiža.si ni spletna trgovina!
Prestižna.si je spletni katalog. Stranki je le v pomoč pri pripravi njenega povpraševanja.
Ponujeno blago bo izdelano in dobavljeno po naročilu izključno zanjo.
Postopek nakupa
-
Stranka na osnovi kataloga pripravi pisno povpraševanje, ki nam ga posreduje po elektronski pošti na naslov info@prestizna.si, ali po pošti na naslov MKG d.o.o., Trnovo 10, 5252 Trnovo pri Gorici.
Vsako povpraševanje mora poleg seznama vsebovati še ime kontaknte osebe, elektronski naslov, telefonsko številko ter morebitno ime podjetja.
S pošiljanjem povpraševanja se stranka strinja, da njene osebne podatke uporabimo za direktno komuniciranje z njo v zvezi z povpraševanjem
Stranki bomo v odgovor na povpraševanje poslali neobvezujočo ponudbo skupaj z morebitnimi količinskimi popusti.
-
V primeru, da se stranka odloči za naročilo, nam mora vrniti podpisano ponudbo ali podpisano lastno naročilnico.
Podpisano ponudbo ali naročilnico lahko pošlje tudi po elektronski pošti.
Stranka s svojim podpisom ponudbe potrjuje in se strinja s pogoji prodaje pri dobavi ponujenega blaga.
Stranka s svojim podpisom ponudbe potrjuje, da je ponujeno blago z vsemi zapisanimi specifikacijami skladna z njegovim povpraševanjem.
Naročilnica mora eksplicitno izražati specifikacije ter željo po izdelavi in dobavi po naročilu izdelanih izdelkov ponujenih v ponudbi.
Naročilnica mora biti opremljena s številko naše ponudbe.
Stranka s svojim podpisom naročilnice potrjuje in se strinja s pogoji prodaje pri dobavi ponujenega blaga.
-
Kupoprodajna pogodba se smatra sklenjena, ko stranka vrne podpisano ponudbo ali dostavi podpisano naročilnico z vsemi potrebnimi elementi in mi potrdimo prejem ter po vplačilu avansa na naš poslovni račun. Stranka je od tu dalje naš kupec.
Ker so vsi izdelki izdelani in dobavljeni po naročilu po izrecni želji kupca, odstop od kupoprodajne pogodbe ni možen. Možne so samo reklamacije.
Izdelki so izdelani ročno. Uporabljeni lesovi, korenine, intarzije, tkanine, kamnine, barve, kristali, porcelan, steklo, kovine in drugi dekorativni elementi se od serije do serije spreminjajo v odtenkih in rastrih. Vsak izdelek je zato unikaten.
Predmet reklamacije so lahko izključno napake, kot so: napačen artikel, odstopanja od specifikacij, tehnične okvare, poškodbe ob dobavi ter bistvena odstopanja v dimenzijah. Kupec mora morebitne napake pisno sporočiti najkasneje v 8 dneh od prejema blaga na naš naslov. Kasneje javljene napake niso predmet reklamacije.
Reklamacij se ne da uveljavljati zaradi odstopanj v barvnih odtenkih tkanin, lesa, kristalov, porcelana, stekla, kovine ali zaradi vzorcev v kamninah, lesovih in koreninah, zaradi odstopanj v detajlih dekoracij, rezbarijah, zaradi minimalnih odstopanj v dimenzijah ter zaradi ostalega, kar je posledica uporabljenih materialov ter posledica ročne izdelave.
Morebitne zamude niso razlog za odstop od naročila razen, ko zamuda bistveno presega predviden rok dobave. Poskrbeli bomo, da bo naročeno blago dostavljeno do dogovorjenega roka. Ker pa rok dobave ni odvisen od nas, ga ne garantiramo.
Ob dobavi na lokacijo kupca mora biti ta ob dobavi prisoten. Ob prevzemu mora blago pregledati in takoj javiti vse morebitne napake, ki bi lahko bile posledica transporta. Kasneje javljene tovrstne napake se ne bo upoštevalo. Če kupca ob dogovorjenem času in datumu prevzema ni na dogovorjeni lokaciji, se smatra, da je blago prevzeto ter brez napak.